keskiviikko 18. joulukuuta 2013

Nukkekodin esittelyä. ;D

Heippa mä aijon nyt esitellä teille mun nukkekodin anteeks jossain kuvis tuo laatu kun mun kamera on ihan paska. Huomenna tulee myös joku kiva postaus mutta siirrytäänpäs sitten tähän nukkekodin esittelyyn. ;)))



                                           Nää kuvat on tässä vähä sekasi sorii en jaksanu
                                               järjestää niitä koska laiskuus.;_;

                                        
                                          Tällänen jännä piirrustusvihko joka on tehty muistalapuista
                                                 +mun kaunis piirros.
                                          Tässä on joku koira joka on vaan siinä en itekkää
                                                tiijä miks se on oikeestaan siinä? O_O
                                          Tossa on tollanen koru joka roikkuu nukkekodin
                                              seinästä.
                                           Sänky jossa on tollanen yksisarvinen joka on oikeestaan
                                              avaimenperä mut sit leikkasin sen roikku jutun siit
                                                       pois!
                                            Tässä on kaunis ruokapöytä joka ei kyllä näytä siltä
                                             sillä nuo tavarat on tossa koska en tiijä. XDD
                                             Tässä on kaunis tällänen rasia jonka löysin joskus
                                                 maasta mutta mitäpähän se sisältää. O_O
                                             Se sisältää siis jonkun ihmeen kukkaruukun,
                                             harjan, hajuveden ja käsikoruja.
                                           Tabletti ja tämän kuvan laatu on niin hirvee ettei
                                            Tekis mieli laittaa tätä mut mä nyt vaan laitan.
                                           Tässä on peili ja tietokone ja tämän laatu on hirvee.
                                      
                                          
                                             Tässä on ihan sohva joka on vie keske. ._.
Tässä on minun ihana matto jossa näkyy mun varjo. :)
 
Blogger ja mun kamera pilas laatua ihan hirveesti
pahoittelen mutta nähää seuraavas postaukses.
 
 
 
Jensku~
 
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti