keskiviikko 25. joulukuuta 2013

kt:tutustumista ja ninjailua 8DD

Hei sain nukkeni siis eilen niin täs vähä kuvii kyl tosi huono laatusii sillä tablet.



     M=mä
     Y=Yumi





                           
                            Yumi:missä mä oon apuaa..äiitii
                               Mä:aiii tääl sä ootkin
                                  Yumi:*ninjailua* mis mä oon
                                  Päästä irti.
                                 Yumi:sä oot kotonas kerros
                                 ikäsi ja luonteesi.
                                  Y:Kotona???Mutta mä olen
                                 13vuotias ja luonteeni on
                                 Tyttömäinen, Ninjamainen ja
                                 Ystävällinen.
                                Y:noniin nyt mä meen tonne.
                                  Y:uuuh o.o *laskee alas*
                                           *tumps*
                          30min myöhemmi Y: huuuhhuu
                                Y:uuuu haluun tonne
                                M:ööh ulos? Ei nyt sie sataa
                               Y:wiii tää kynttilä on kiva OwO
Y:Heippa kaikki te jätit.




 Eka nukke kuva postaus purkissa heippa 8))


~jensku



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti